Saturday, April 16, 2011

How's this????

Well, listening to some music, I nearly fainted when I heard this one! This is his'wife' he says, loves her music to bits. Juanita de Plessis. Is dit jy? Dit was lank gelede Ek onthou nog jou soen Maar ons was nog so jonk Wou nog so baie doen Het my lewe lank altyd gewonder, geraai Wie die regte een sou wees Met jou foto steeds teen my kamermuur Staan jy jare later hier Is dit jy wat weer in my drome dwaal Is dit jy, Is dit jy wat weer in my kop kom maal Want ek dink net aan jou Is dit jy wat my hart in jou hande hou Is dit jy, Is dit jy wat die son weer om my sal vou Want ek dink, ja ek dink net aan jou Soos die suidewind, het jy deur my kom waai In 'n oogwink, het jy als omgedraai Toe jy my kom groet met jou glimlag soet Kon ek dit in jou oe lees Al was dit al die jare terug of hier en nou Dis bedoel om te wees! If these words does not say it all, I don't know..........

No comments:

Post a Comment